Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

14:21  |  17/07/2024

Treballant per a millorar l’atenció a la ciutadania

  • Tràmits telemàtics

    Tràmits telemàtics

12/08/2020

Es posa en marxa una enquesta en línia per adaptar el servei a les necessitats dels veïns i veïnes del municipi

L'Ajuntament de Palleja, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, està  treballant per a millorar l’atenció als veïns i veïnes del municipi i implementar una Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) que es converteixi en un punt de referència a l’hora de relacionar-se amb l’administració local. En aquesta línia, s’ha elaborat una enquesta per a conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania amb el servei actual.

 

El qüestionari demana que es valori, per exemple, el temps d’espera, l’atenció rebuda per part del personal, l’adequació dels horaris i de l’espai i la privacitat, entre d’altres aspectes. Així mateix, l’enquesta vol conèixer si la ciutadania fa ús de la tramitació electrònica. L’objectiu és recollir els suggeriments i aportacions de les persones usuàries i facilitar aquesta informació a l’Ajuntament per a la posterior presa de decisions.

 

Podeu accedir a l’enquesta en l’enllaç adjunt o a través del baner que trobareu a la portada del web municipal.

 


Informació relacionada


Data de modificació: 12/08/2020 13:59:11