02/02/2021
Les sol·licituds s’han de presentar a l’Ajuntament amb cita prèvia o de manera telemàtica del 3 al 17 de febrer
L’Ajuntament de Pallejà ha rebut una subvenció en el marc del Pla de Reactivació de l’Ocupació de la Diputació de Barcelona per a la contractació durant l’any 2021 d’un/a oficial de la brigada municipal. La persona seleccionada s’encarregarà del manteniment dels espais públics, dels parcs infantils, del mobiliari urbà i de la via pública. A través d’un pla d’ocupació, s’ofereix un contracte temporal, de 7 mesos i mig, i a jornada complerta.
Pel que fa als requisits per optar a aquest lloc de treball, la persona que presenti la sol·licitud ha d’estar en situació d’atur inscrit com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO) en l’Oficina de Treball de la Generalitat i ha de complir amb el perfil professional publicat a l’oferta de treball pel que fa al mínim d’experiència i nivell formatiu. El procés selectiu constarà de diferents fases: una prova de coneixements, una valoració segons criteris sociolaborals, una valoració seguint criteris formatius i una entrevista personal.
El termini per a presentar les sol·licituds s’obrirà del 3 al 17 de febrer. El tràmit s’haurà de fer a través del Registre general de l’Ajuntament amb una instància general i aportant la documentació requerida. Es pot realitzar de manera telemàtica a través de la seu electrònica o bé presencialment amb cita prèvia.
Podeu ampliar aquesta informació i resoldre qualsevol dubte consultant les bases de la convocatòria o trucant al telèfon 93 663 15 40.
Data de modificació: 02/02/2021 13:05:11
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00