Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

02:23  |  17/07/2024

L’Oficina Municipal de Consum va atendre prop de 250 persones durant el 2021

  • Electricitat

    Electricitat

21/01/2022

Les principals consultes de la ciutadania estaven relacionades amb els serveis bàsics

L’Oficina Municipal d’Informació a les persones consumidores va atendre durant l’any 2021 un total de 249 casos, dels quals més d’una setantena van ser objecte de mediació. Gairebé el 47 % d’aquests es van resoldre a favor de la persona consumidora. El principal sector objecte de reclamació continua sent el dels subministres bàsics, principalment en l’àmbit de l’electricitat.

 

Aquest servei intenta resoldre qualsevol qüestió relacionada amb el consum, és a dir, aquells aspectes relacionats amb la compra de productes o contractació de serveis. Així mateix, es dona atenció a les microempreses en la seva condició de consumidores recollida al Codi de Consum de Catalunya, i a empreses que tinguin qualsevol dubte o qüestió relacionada amb les relacions amb les persones consumidores.

 

L’atenció presencial es presta a les instal·lacions de La Molinada els dilluns de 10 a 14 hores i dimarts de 10 a 15 i de 16 a 19 hores. Les persones que necessitin assessorament en matèria de consum han de demanar cita prèvia preferiblement a través de la Seu electrònica o trucant al telèfon 93 663 15 40.


Informació relacionada


Data de modificació: 21/01/2022 10:59:12