28/11/2023
La Molinada ofereix ajuda per obtenir el certificat digital i poder realitzar tràmits per internet amb l’administració pública
Des de La Molinada es treballa per promoure l’ús del certificat digital entre la ciutadania amb l’objectiu que les persones usuàries puguin realitzar els tràmits i gestions que ofereixen les diferents administracions públiques per internet, com ara la Seguretat Social, el SEPE, el Servei d’Ocupació de Catalunya o el Departament de Benestar Social.
El certificat digital permet a l’administració verificar la identitat dels sol·licitants, proporciona un alt nivell de seguretat i permet assegurar la integritat de les dades. A més, aquest avanç cap a la digitalització ajuda a agilitzar els processos, reduir despeses i millorar en eficiència, transparència i accessibilitat.
La Molinada ofereix suport presencial per part del personal dinamitzador del punt TIC per a l’obtenció i descàrrega del certificat digital i per a la realització del tràmits relacionats amb les administracions públiques. Amb el certificat digital, la ciutadania pot, per exemple, sol·licitar la vida laboral o la targeta sanitària europea, renovar el document DARDO, demanar certificats de situació, inscriure’s en el SOC o en la Garantia Juvenil o demanar cita prèvia.
El servei s’ofereix de dilluns a dijous de 10 a 11 hores i de 13 a 14 hores. Els dimarts, també s’hi pot accedir a la tarda de 18 a 19 hores. Per sol·licitar aquest suport cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 663 15 40 o a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Pallejà.
Data de modificació: 28/11/2023 10:31:33
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00