02/09/2024
Les persones interessades a prendre part del procés de selecció poden presentar les seves sol·licituds del 3 al 17 de setembre
L’Ajuntament de Pallejà posa en marxa el procés per disposar d’una borsa d’auxiliar administratiu o administrativa que permeti cobrir les necessitats urgents i temporals que pugui tenir en la seva plantilla. En concret, les persones seleccionades hauran de desenvolupar diferents tasques com ara suport administratiu bàsic, arxiu de documents o atenció telefònica i personal a la ciutadania, entre altres funcions. Pel que fa a la formació, s’haurà d’acreditar disposar del títol acadèmic de batxillerat elemental, d’educació general bàsica, de Graduat en ESO, Formació professional de Primer Grau, cicle formatiu de Grau Mitjà, o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior a més de comptar amb el nivell C1 de català o equivalent.
Per tal de prendre part del procés de selecció caldrà realitzar la corresponent sol·licitud entre els dies 3 i 17 de setembre amb la documentació requerida. Un cop finalitzat aquest període i un cop es disposi de la llista definitiva de persones incloses en el procés, aquestes hauran de dur a terme una prova teòrica, proves de coneixement de les llengües castellana i catalana en cas de ser necessàries i una entrevista personal. Aquelles persones que hagin superat les proves i acreditat correctament els requisits i els mèrits, formaran part la borsa de treball que s’ordenarà per la puntuació de les respectives avaluacions.
Per a més informació podeu consultar com a document adjunt en aquesta pàgina l’anunci de les bases aprovades o visitar l’apartat del web municipal d’oferta pública d’ocupació.
Data de modificació: 03/09/2024 08:08:17
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00