04/04/2025
El pròxim 10 d’abril el Castell acull una trobada per conèixer com afronten aquesta etapa de la vida les persones amb aquesta condició
Ser una persona jove en l’espectre autista suposa fer front des d’una perspectiva diferent qüestions com l’àmbit social o l’acadèmic. Per tal d’aproximar-nos a aquesta realitat l’Associació per la Integració i Reinserció de Persones Socialment Vulnerables o en Situació d’Exclusió Social (PERSOVUSES) programa aquest pròxim dijous 10 d’abril a partir de les 18 h al Castell la xerrada “Autisme jove: més enllà dels mites”. La trobada comptarà amb la participació de Sergio Nevot, oferint el seu testimoni sobre la qüestió, i del referent de Benestar Emocional i Comunitari de l’EAP de Pallejà, Aleix Busquet.
La xerrada ens permetrà d’aquesta manera conèixer experiències en primera persona durant l’etapa estudiantil i les dificultats particulars que afronten aquestes persones alhora que podem aprendre com oferir el suport que ajudi a marcar una diferència en positiu.
L’activitat compta amb el suport de l’Ajuntament de Pallejà, de la Diputació de Barcelona i de la Generalitat de Catalunya a més de la col·laboració de Salut Mental Catalunya i de l’Institut Català de la Salut.
Data de modificació: 04/04/2025 14:00:58
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00