22/01/2021
Els veïns i veïnes poden sol·licitar aquest certificat gratuït que els permet fer tràmits de manera telemàtica
L’Ajuntament de Pallejà s’ha convertit en una entitat de registre de l’idCAT. Es tracta d’un certifical digital emès per l’Agència Catalana de Certificació CATCert que garanteix la identitat de les persones mitjançant una signatura electrònica. Amb l'idCAT, els pallejanencs i les pallejanenques majors d’edat poden realitzar tràmits amb les diferents administracions públiques amb tota la seguretat jurídica i tècnica. L'idCAT també permet signar correus, documents electrònics i formularis web.
El certifica es pot demana presencialment a l’Oficina d’Entitat de Registre de l’Ajuntament de Pallejà, sempre demanant cita prèvia. També es pot sol·licitar de manera telemàtica a través del web www.idcat.cat. En aquest cas, un cop realitzada la petició, el sol·licitant ha de validar-la personant-se amb cita prèvia a l’Oficina d’Entitat de Registre.
El servei és gratuït. Les persones que el sol·licitin només han d’aportar la documentació que acrediti la seva identitat, com pot ser el DNI, el passaport o la targeta de residència.
Data de modificació: 22/01/2021 09:32:04
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00