21/02/2022
Les persones que vulguin participar en el procés de selecció tenen fins al dia 8 de març per a presentar la sol·licitud de forma telemàtica
L’Ajuntament de Pallejà ha iniciat el procés per a la creació d’una borsa de treball d’educadors/es socials que permeti cobrir necessitats urgents, inajornables i temporals que es puguin produir a l’administració local.
Les persones interessades en formar part d’aquesta borsa de treball hauran de presentar la sol·licitud de forma telemàtica entre el 17 de febrer i el 8 de març de 2022, ambdòs inclosos, a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament. Excepcionalment, es podrà fer en suport paper a través del Registre General de l’Ajuntament (carrer del Sol, núm. 1).
Per participar en el procés de selecció caldrà acreditar que s’està en possessió d’un grau universitari o diplomatura en l’especialitat d’Educador Social o titulació similar. Caldrà tenir també el nivell de suficiència C1 de català o equivalent.
A l’apartat d’Oferta Pública d’Ocupació podeu consultar les bases de la convocatòria on trobareu tota la informació relacionada amb el procés de selecció com els requisits per poder optar-hi, la documentació que cal adjuntar a la sol·licitud o les proves que caldrà superar per formar part d’aquesta borsa de treball.
Data de modificació: 21/02/2022 13:45:52
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00