Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

02:38  |  17/07/2024

Més suport i recursos per a les persones usuàries del Punt TIC

  • Punt TIC

    Punt TIC

22/02/2022

Aquest espai amplia els horaris en els quals es pot disposar de l’acompanyament de personal dinamitzador per fer tràmits i gestions

El Punt TIC es renova i amplia alguns dels seus serveis amb la voluntat de donar suport a les persones usuàries que volen tenir accés a les noves tecnologies.  Recordem que es tracta d’un espai dotat d’equipament informàtic al qual es pot accedir lliurement dins l’horari establert. Així mateix, ofereix la possibilitat de disposar de l’acompanyament de personal dinamitzador que dóna suport a les persones usuàries a l’hora de realitzar tràmits o fer gestions de manera telemàtica.

 

Al Punt TIC, les persones usuàries poden fer cerques a internet, disposar d’un servei de correu electrònic, fer tràmits administratius, demanar cites prèvies al SEPE, inscriure’s al SOC, treure informes o fer tràmits a través de la Meva Salut. Vol ser un espai participatiu i innovador que també ofereix formació i eines TIC per tal que tothom pugui desenvolupar les seves habilitats i ampliar els seus coneixements i superar la fractura digital existent a la societat.

 

Actualment, el Punt TIC ofereix accés lliure els dilluns i divendres de 9.15 a 13 hores i els dimarts, dimecres i dijous de 9.15 a 11 hores. A més, els dimarts i dimecres d’11 a 13 hores es pot comptar del suport del personal dinamitzador.

 

Per a més informació i alta o renovació del carnet de persona usuària, cal adreçar-se a les instal·lacions de la Molinada (avda. Prat de la Riba, 27) o bé trucar al telèfon 93 663 15 40.


Informació relacionada


Data de modificació: 22/02/2022 11:28:25