Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

16:32  |  16/07/2024

El Servei de Consum municipal atén 310 persones

  • Servei de Consum

    Servei de Consum

03/02/2023

La iniciativa ha nascut per resoldre qüestions relacionades amb la compra de productes o contractació de serveis

 

Durant l’any passat, l’Ajuntament de Pallejà ha atès un 27,6% més de consultes al Servei de Consum que el 2021. Del total de les reclamacions – 310 persones –, cinquanta-vuit han derivat en mediacions. En els casos en què s’ha pogut quantificar l’import de rescabalament, se suma un total de 2.966,60 €, que suposa una mitjana de 228,20 € per cas.

 

El sector que ha generat més consultes i reclamacions ha estat el de subministraments bàsics (entre gas i electricitat sumen el 30,8% de casos atesos).

 

Què és el servei de consum?

 

El Servei de Consum intenta resoldre qualsevol qüestió relacionada amb la compra de productes o contractació de serveis. També es dona atenció a les microempreses en la seva condició de consumidors recollida al Codi de Consum de Catalunya, i a empreses que tinguin qualsevol dubte pel que fa a la relació amb les persones consumidores.

 

L’atenció és presencial i es presta a les instal·lacions de la Molinada, els dilluns de 10 a 14 hores i els dimarts de 10 a 15 hores i de 16 a 19 hores. Cal demanar cita a través de la seu electrònica o bé per telèfon al 936 631 540.



Data de modificació: 03/02/2023 12:25:29