25/05/2023
Les sol·licituds es poden presentar a les oficines municipals fins al 5 de juny
L'Ajuntament de Pallejà ha anunciat avui, 25 de maig, la creació d'una borsa de treball de socorristes per cercar personal laboral temporal. Els currículums s'han de presentar a les oficines del consistori fins al dilluns, 5 de juny.
La convocatòria s'ha publicat aquest matí al Butlletí Oficial de Publicacions de Barcelona (BOPB) i estableix les funcions bàsiques assignades, els requisits de participació i el procés de presentació de sol·licituds.
Funcions
Les tasques assignades de la feina de socorrista inclou la vigilància de les piscines, la gestió de possibles accidents, incidències i cures i el control de les assistències de les persones usuàries per hores.
D'altra banda, també es demana promocionar de les activitats que es desenvolupin des del centre de treball, així com vigilar el préstec d’elements esportius i ocupar-se de la comanda de material per fer cures.
Requisits
Per presentar candidatura, cal tenir nacionalitat d'algun dels països membres de la Unió Europea, més de setze anys i posseir un títol de socorrisme, un grau mitjà de salvament, l'habilitació professional de socorrisme aquàtic o títols similars.
Cal que les persones sol·licitants estiguin inscrites al Registre Oficial de Professionals de l'Esport de Catalunya (ROPEC).
Data de modificació: 25/05/2023 13:15:15
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00