Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

13:27  |  16/07/2024

Es presenta el cartipàs municipal pel mandat 2023-2027

  • Equip de govern municipal

    Equip de govern municipal

  • Cartipàs 2023-2027

    Cartipàs 2023-2027

26/06/2023

El nou equip de govern assumeix les competències pel que fa a la gestió municipal dels pròxims quatre anys

El nou equip de govern assumeix les competències pel que fa a la gestió municipal dels pròxims quatre anys

 

L’Ajuntament de Pallejà fa públic el nou cartipàs que l’alcaldessa, Ascensión Ratia, ha anunciat pel mandat 2023-2027. La batllessa, nomenada el passat 17 de juny amb el suport majoritari del Ple Municipal, ha conformat un govern amb nou representants (d'EP i PDF) que van ser elegits regidors i regidores a les eleccions locals del 28 de maig.

 

Amb això, la distribució pels pròxims quatre anys s’organitzarà en cinc tinences d’alcaldia i en tres regidories delegades, amb un representant com a president de la Comissió Municipal de Gestió de Fontpineda, i un altre regidor pel barri de la Magina.

 

La distribució de responsabilitats és la següent:

 

 

  • Joan Parera i García, primer tinent d’alcaldia i regidor d’Urbanisme, Habitatge, Personal i Hisenda.
  • Alberto Segura Fuentes, segon tinent d’alcaldia i regidor d’Educació i Infància, Comunicació, Sostenibilitat i Medi Ambient, i regidor responsable del barri de la Magina.
  • Rafael Martín Pérez, tercer tinent d’alcaldia, Comissió Municipal de Gestió de Fontpineda i regidor de Via Pública i d’Obres i Serveis. 
  • Soledad Montalbán Campos, quarta tinent d’alcaldia i regidora de Serveis Socials, Igualtat, Consum i Joventut.
  • Jordi Carbonell Blázquez, cinquè tinent d’alcaldia i regidora de Comerç, Promoció Econòmica, Turisme, Patrimoni i Mobilitat.
  • Sandra Neiro Baizán, regidora de Cultura i Ràdio i d’Espais Lúdics i Parcs.
  • Álvaro Blanco Morales, regidor d’Esports i Participació Ciutadana i Transparència.
  • Maria del Carmen Puertas González, regidora de Solidaritat i Cooperació, Salut Pública i Hàbits Saludables.

 

 

A més, s'estableix que les reunions ordinàries de la Junta de Govern es desenvoluparan cada dijous al matí. Aquestes sessions serveixen per coordinar l'acció de govern i, tot i que generalment no estan obertes a la ciutadania, tindran caràcter públic aquelles en què es desenvolupin atribucions delegades a ple municipal.



Data de modificació: 26/06/2023 13:51:24