07/05/2024
El pròxim 14 de maig s’oferirà una sessió per informar dels canvis legislatius que afecten els establiments que generen tiquets de caixa
L’Ajuntament de Pallejà, com a col·laborador de l’Oficina Accelera PIME, organitza el pròxim 14 de maig una jornada informativa destinada a persones autònomes, empreses i comerços del municipi. Durant la sessió s’exposaran les claus i novetats de la normativa sobre facturació electrònica que implicarà la seva obligatorietat en les transaccions entre empreses i que afectarà principalment a tots aquells establiments que generin tiquets de caixa. Així mateix, es donaran a conèixer eines i recursos que les persones assistents podran implementar en el seus processos de comptabilitat i facturació.
Serà obligatori adaptar els sistemes informàtics per complir amb aquesta llei a partir del dia 1 de juliol de 2025.
La sessió es farà el dia 14 de maig, de 15.30 a 17 hores, a La Molinada (av. Prat de la Riba, 27), i anirà a càrrec de Víctor Blanco, assessor tecnològic de l’Oficina Accelera Pime Rural.
Les persones interessades es poden inscriure omplint el formulari que trobaran en l’enllaç adjunt.
Data de modificació: 10/05/2024 11:17:33
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00