22/10/2024
Les persones interessades tenen temps per presentar la sol·licitud fins al dia 8 de novembre
L’Ajuntament de Pallejà ha obert un procés selectiu per a la incorporació de dues persones que hauran de realitzar tasques d’auxiliar administratiu/va. La contractació es farà a través del Pla de suport a les polítiques socials municipals 2024-2027 i estarà emmarcada dins el Pla d’Actuació Metropolità 2024-2027 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). L'objectiu principal és millorar l'ocupabilitat, la promoció laboral i la millora de la qualitat de vida de les persones, consolidant la integració social, potenciant l'experiència laboral i la formació específica en el lloc de treball, a la vegada que es desenvolupa una tasca d’interès general.
Les persones contractades hauran de realitzar tasques de suport administratiu en diferents departaments de l’Ajuntament, entre les quals s’inclou l’atenció a la ciutadania, la gestió documental i l’ús de xarxes informàtiques i altres eines telemàtiques. S’ofereix un contracte de 12 mesos i una jornada laboral de 27,5 hores setmanals. Pel que fa al nivell formatiu, per poder participar en el procés selectiu cal tenir el graduat escolar o el graduat d’ESO.
El període de presentació de sol·licituds finalitzarà el pròxim dia 8 de novembre. Aquesta s’ha d’acompanyar de la documentació acreditativa per valorar els criteris establerts en la convocatòria. El tràmit s’ha de realitzar a través del Registre general de l’Ajuntament, de manera presencial o bé a través de la Seu electrònica.
Per a qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb La Molinada (avda. Prat de la Riba, 27) de manera presencial o trucant al telèfon 93 663 15 40.
Data de modificació: 22/10/2024 13:43:55
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00