21/03/2025
La jornada serà el 5 d’abril i, com a novetat, celebrarà un concurs infantil de manualitats amb material reciclat
El pròxim 5 d’abril Pallejà acollirà una nova edició de la Festa de l’Arbre, una ocasió molt especial per posar de relleu la conscienciació ambiental i la cura de plantes i animals com a font de vida. El punt de trobada de la celebració serà el parc de l’Oreig, a partir de les 11 h.
Al llarg del matí hi haurà una activitat de tatuatges, organitzada per l’Associació de Veïns i Veïnes de Fontpineda i, com a novetat, tindrà lloc el primer concurs infantil de manualitats amb material reciclat, per a nenes i nens fins als 14 anys. Es donaran fins a tres premis que es decidiran per votació popular.
A més, s’ha organitzat un taller molt interessant per construir refugis de fusta per a papallones i conèixer més la importància d’aquests insectes, de la mà de l’entitat Gestió Natural.
Tanmateix, durant la jornada estarà present l’entitat SOS Maullidos, dedicada a controlar, alimentar, curar i cuidar les colònies de gats de Pallejà amb persones voluntàries.
Paellada popular solidària
La festa d’enguany acabarà amb una paellada popular solidària que ofereix l’Associació de Veïns i Veïnes i els comerciants de Fontpineda. L’aportació serà de 10 euros per persona que es donaran al Banc d’Aliments del municipi. Les places per participar-hi són limitades i caldrà recollir el tiquet al Centre Cívic.
Una iniciativa veïnal
La Festa de l’Arbre es remunta a l’any 2000, com a iniciativa dels veïns i veïnes de Fontpineda, que volien recuperar alguns racons del barri que es trobaven en mal estat. Actualment, aquests espais s’han convertit en parcs i miradors emblemàtics de Fontpineda i de Pallejà.
Podeu consultar el programa complet en el document adjunt.
Data de modificació: 21/03/2025 10:06:32
Ajuntament de Pallejà
Carrer del Sol, 1
08780 Pallejà
Tel. 93 663 00 00