Pallejà

Pallejà
  • MIDA DEL TEXT   

15:20  |  22/11/2024

Servei gratuït per a defensar els drets dels consumidors

  • 1483.jpg

    1483.jpg

09/09/2015

Des del consistori s’ofereix assessorament i es tramiten les reclamacions relacionades amb la compra o la contractació de

L’Ajuntament de Pallejà disposa d’un servei gratuït que pretén assessorar la ciutadania sobre els drets i deures que tenen com a consumidors quan adquireixen un producte o contracten algun servei. Les principals consultes acostumen a ser sobre temes relacionats amb les telecomunicacions, la venda i el lloguer d’habitatges, la contractació de subministraments bàsics o les agències de viatges.
A més de l’atenció a la ciutadania, el servei realitza altres funcions com la mediació amb les empreses quan existeix una infracció dels drets dels consumidors, la tramitació de denúncies quan hi ha un incompliment de la normativa vigent i l’organització d’activitats formatives.
El Servei d’Informació al Consumidor s’ofereix a les dependències de l’Ajuntament de Pallejà tots els dijous de 10 a 14 h i de 16 a 19 h. Actualment, i fins al 17 de setembre, es manté l’horari d’estiu de 9 a 14 h. Es pot demanar cita prèvia trucant al telèfon del consistori 93 663 00 00 o enviant un correu electrònic a l’adreça plj.consum@palleja.cat.


Data de modificació: 21/01/2016 16:56:39